Відкритий урок - це, однозначно, дуже хвилююче і, разом з тим, - дуже цікаво. Результативність такого уроку залежить як від майстерності вчителя, так і від роботи учнів. Під час участі в конкурсі "Вчитель року - 2016" мені пощастило давати урок в МЗОШ І-ІІІ ступенів № 57 імені Тараса Григоровича Шевченка у 8-а класі. Завдяки плідній роботі учнів урок пролетів дуже швидко. Вся інформація, якою хотілося поділитися з учнями, не вкладається в рамки уроку. Тому пропоную вам розширити свої знання з данної теми і ознайомитися з цікавими фактами використання ознак подібності трикутників у життєвих ситуаціях.
Посилання на матеріали до уроку "Використання подібності трикутників у житті"
Посилання на матеріали до уроку "Використання подібності трикутників у житті"
Олено, цікава практика - давати урок на інших учнях. Шановні методисти, потрібно таке частіше впроваджувати! Бо ж діти вчаться від кожного професіонала по крихітці, то ж дерзайте і далі! ПОШИРЮЙТЕ ДОСВІД по всій Україні!
ВідповістиВидалити