14 березня 2016

Симетрія в цікавих завданнях


Обов'язковою частиною уроків є контроль знань, який не подобається більшості учнів. Якщо підійти до цього етапу урока творчо, то учні навіть не помітять , як виконають завдання самостійної роботи. Пропоную таку самостійну роботу на тему "Симетрія"


https://drive.google.com/file/d/0B6NKjeX9tbmfRmtpYnRZYUFrT3c/view?usp=sharing

19 коментарів:

  1. Дякую за корисну і цікаву інформацію.

    ВідповістиВидалити
  2. Очень интересное предложение, отличный творческий, а главное, действенный подход!

    ВідповістиВидалити
  3. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  4. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  5. Цікаві завдання, думаю така кольорова самостійнійна цікавіше для дітей ніж стандартна

    ВідповістиВидалити
  6. Дані завдання це додаткова зацікавленість дітей предметом!!!все нестандартно і творчо.супер

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, за цікаву інформацію. Доречно до уроку математики

    ВідповістиВидалити
  8. Цікаві завдання! Дуже любила раніше такого типу задачки розв язувати із своїми дітьми. ато і родиною! І цікаво, і корисно, і весело проводили години спільного спілкування

    ВідповістиВидалити
  9. Цікаві завдання! Дуже любила раніше такого типу задачки розв язувати із своїми дітьми. ато і родиною! І цікаво, і корисно, і весело проводили години спільного спілкування

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую за цікавий,корисний,сучасний матеріал.Неоніла Пруднікова

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую за цікавий,корисний,сучасний матеріал.Неоніла Пруднікова

    ВідповістиВидалити
  12. Ознайомились разом із сином. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  13. Всім доброго дня.
    Долучайтесь: https://www.facebook.com/groups/563340687140336/

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую за цікавий і корисний матеріал!

    ВідповістиВидалити
  15. Такий килимок можна й на урок інформатики використати з розділу "Графічний редактор" у темі "Масштабування зображення" або "Редагування зображень". Дякую за ідею.
    Я на уроці інформатики своєму даю діткам половину чи навіть чверть симетричного зображення (метелик, клоун,пелюстка квітки, крижинки, теж частинка килимка, але іншого)і прошу побудувати за допомогою копіювання і дзеркального відображення малюнок.
    Бажаю успіхів у подальших творчих знахідках!

    ВідповістиВидалити