21 лютого 2016

Авторські задачі моїх учнів

Не тільки древні філософи, автори підручників усіх часів та народів та сучасні популяризатори науки можуть вигадувати задачі. Учні моїх класів також не позбавлені малої долі творчих здібностей, про що свідчать створені ними задачі.

Наприклад, задачі на тему "Пропорція":
1. "При випіканні хліба з 1 кг борошна пекар отримав 1,4 кг хліба. Скільки борошна треба для випікання 210 кг хліба?"
2. "На будівельному майданчику робітникам на зміну потрібно 140 куб.м. бетону. Якщо його буде забагато, то до наступного дня він втратить свої властивості. Треба визначити, скільки піску, цементу та щебеню необхідно будівельникам на кожен день, якщо вони змішуються у пропорції 2:1:4"
3. "При вигодівлі великої рогатої худоби дозволяється 33 кг вівса замінити 1,5 кг карбаміду. Скільки кілограмів карбаміду замінять 1210 кг вівса?"
4. "Для перевезення партії вугілля необхідно 16 вагонів вантажопідйомністю 60 т. Скільки треба напіввагонів вантажопідйомністю 40 т для перевезення тієї ж кількості вугілля?"


4 коментарі:

  1. Ваші учні не тільки творці, а ще й практики.

    ВідповістиВидалити
  2. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  3. Ще декілька таких шедеврів,і можна книгу видавати.У талановитого вчителя, талановиті і діти

    ВідповістиВидалити
  4. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити